ISO 9001:2015 – Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
H πιστοποίηση συστημάτων διαχείρισης ποιότητας αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τη συμμόρφωση και είναι απαραίτητη για τη βελτίωση των διεργασιών και της βιωσιμότητας της επιχείρησής σας.
Το ISO 9001 είναι το πρότυπο που χρησιμοποιείται για το σκοπό της αξιολόγησης της συμμόρφωσης των συστημάτων διαχείρισης.
Στόχος του, να εξασφαλίσει ότι η επιχείρησή διατηρεί ένα αξιόπιστο επίπεδο ποιότητας όσον αφορά τα αγαθά και τις υπηρεσίες, ώστε να διατηρεί συνεχώς ικανοποιημένους πελάτες και ανθρώπινο δυναμικό.
Η Πιστοποίηση κατά ISO 9001 είναι διεθνώς αναγνωρισμένη και είναι κατάλληλη για όλες τις κατηγορίες οργανισμών, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή το είδος τους.
Είναι σημαντικό, οι επιχειρήσεις να προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες που όχι μόνο ανταποκρίνονται, αλλά και ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών τους. Ταυτόχρονα, η μείωση του κόστους και η διατήρηση της ανταγωνιστικότητας είναι κρίσιμες παράμετροι για τη βιωσιμότητα μιας επιχείρησης. Η πιστοποίηση κατά ISO 9001 επιδεικνύει την ικανότητα του οργανισμού να ανταποκρίνεται με συνέπεια και να υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών.
Πολλοί αγοραστές απαιτούν από τους προμηθευτές να έχουν πιστοποίηση ISO 9001 για να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο αγοράς προϊόντων ή υπηρεσιών χαμηλής ποιότητας. Μια επιχείρηση που επιτυγχάνει πιστοποίηση κατά ISO 9001 θα είναι σε θέση να επιτύχει σημαντικές βελτιώσεις στην οργάνωση, την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα των προϊόντων της, με την ελαχιστοποίηση των ελαττωμάτων και την αύξηση της παραγωγικότητας. Επιπλέον, επιχειρήσεις οι οποίες είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο απαιτούν πιστοποιημένους προμηθευτές.
Τα οφέλη που προκύπτουν είναι
- Αναβάθμιση της απόδοσής έχοντας ισχυρή δέσμευση για την ποιότητα του παρεχόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας
- Υψηλά επίπεδα επιτυχίας στο πλαίσιο διαγωνισμού σε διεθνή έργα ή για την επέκταση σε τοπικό επίπεδο και για την δημιουργία νέων προοπτικών
- Ικανοποίηση των πελατών
- Βελτίωση της θέσης του οργανισμου στην αγορά, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο
- Ουσιαστικές σχέσεις με το προσωπικό, τους πελάτες και τους προμηθευτές
- Μείωση των πάγιων και λειτουργικών εξόδων
- Νομική συμμόρφωση μέσω καλύτερης κατανόησης των σχετικών θεσμικών και κανονιστικών απαιτήσεων
- Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και αύξηση κέρδους
- Δημιουργία αξιοπιστίας και ποιοτικής φήμης μέσω των πιο αναγνωρισμένων αρχών διαχείρισης της ποιότητας διεθνώς
- Καλύτερη αναγνώριση και έλεγχος των επιχειρηματικών κινδύνων